Betaling
Elemento modtager betaling med PayPal, VISA, Mastercard, American Express, Discover og bankoverførsel. Du kan bruge Dankort, så længe dit Dankort også er enten VISA eller Mastercard.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Elemento bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Elemento leverer indenfor 3-5 dage efter modtaget ordre. I tilfælde af afhentning af vare i forbindelse med kursus eller bestilling af kursus, vil levering ske på den dato kurset bliver afholdt.
Reklamationsret
Ved fysiske produkter, gives der 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Ved køb af kursus og gavekort til kursus er denne reklamationsret ikke gældende, men vi er selvfølgelig til at tale med hvis du mener at kurset ikke har levet op til dine forventninger.
Elemento vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Elemento ved Thomas Roosen
Store Valbyvej 245A, Lejlighed 6
Gundsølille
4000 Roskilde
elemento@elemento.dk
31365122
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på fysiske produkter købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Der gives ikke returret på kurser.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på elemento@elemento.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: elemento@elemento.dk